El 4 de maig té lloc una nova edició del Fòrum Universitat Empresa

Aquesta és la cinquena edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa, un punt de trobada entre la Universitat i les empreses del territori amb l’objectiu de crear vincles de col·laboració entre les dues parts.

La jornada està adreçada especialment a l’estudiantat, que pot conèixer de primera mà quines són les sortides professionals que ofereixen empreses en els sectors vinculats als seus àmbits d’estudi, a quines els interessa més fer les pràctiques i establir-ne el primer contacte. Aquest contacte, que com en edicions anteriors compta també amb la participació de personal docent i investigador, es farà a la fira que hi haurà al pati de la UPC Manresa i en unes xerrades que les empreses faran en paral·lel a la fira.

Els dies previs al Fòrum, ha tingut lloc el taller ‘Potencia la teva habilitat per liderar persones i projectes’ dirigit a l’estudiantat i organitzat per UPC Alumni.

Entre l'alumnat participant a les activitats del fòrum es sortejarà una tauleta.

Us convidem a assistir-hi!