Dynamics UPC Manresa al Formula Student Spain 2017

Dynamics UPC Manresa participaran a la 8a edició del Formula Student Spain, que tindrà lloc del 23 al 27 d'agost al Circuit de Barcelona - Catalunya (Montmeló)

Aquesta és una competició de projectes d’enginyeria que consisteixen en la construcció d’un monoplaça i aplega 67 equips d’universitats d’enginyeria de tot el món. La nostra escola hi està representada per l’equip Dynamics UPC Manresa amb el seu vehicle DYN-02.

Si teniu ganes de veure el projecte que han desenvolupat aquest grup d'estudiants de la UPC Manresa, així com la resta de vehicles participants podeu accedir de manera lliure al circuit el dissabte 26 i el diumenge 27 a partir de les 9:30 del matí.

Us animem a assistir-hi, és una bona oportunitat per viure el món de l’enginyeria de vehicles de competició des de ben a prop, els visitants poden accedir fins als mateixos boxs dels equips.