Curs de Modelització d'Aigües Subterrànies

El passat 12 de setembre, el Dr. Serdar Korkmaz, de la Universitat d'Uludag (Bursa, Turquia), va impartir aquest curs d'introducció a l'ús de ModFlow en el marc del programa Erasmus+ Staff Mobility for Training.

El curs anava dirigit al professorat i estudiants de la UPC, preferentment a aquells relacionats amb l'àmbit de l'enginyeria minera i va comptar amb l'assistència de 18 persones. ModFlow és un codi lliure desenvolupat pel Servei Geològic dels Estats Units i serveix per modelitzar la circulació d'aigües subterrànies. Al curs es va utilitzar un software anomenat GMS, desenvolupat per l'empresa AquaVeo a partir del codi ModFlow i, concretament, es va ensenyar com modelitzar la circulació d'aigües en aqüífers lliures i captius.