CongressAgora

Jordi Albiol, professor de la UPC Manresa, va participar al CongressAgora que va tenir lloc del 10 al 13 de setembre a Badajoz.

El CongressAgora és un espai dins la "I Ágora Internacional sobre Educación, Investigación y Empleo", organitzada per l'Escola d'Enginyeria Industrial de la Universitat d'Extremadura.

Aquest congrés està destinat a donar cabuda a tots aquells treballs sobre educació, investigació i ocupació que els seus autors pretenguin difondre sota l'estructura clàssica d'un congrés. El seu objectiu és contribuir a la difusió i intercanvi dels diferents àmbits del saber que hagin resultat d'experiències o propostes dutes a terme per professorat i/o alumnat de qualsevol etapa educativa i àrea del coneixement, per investigadores, formadors, ocupadors, ... o per qualsevol persona que consideri que, amb les seves aportacions, pot contribuir a millorar la qualitat de l'educació, de la investigació i afavorir l'ocupabilitat, conèixer i donar a conèixer altres experiències i idees, aportar idees noves, crear sinergies col·laboratives, conèixer i donar a conèixer noves eines i recursos tecnològics, ...

Jordi Albiol va participar al congrés el dia 11 impartint el taller "Innovació i crear, arguments i mètodes". El taller està centrat en la innovació i la creativitat, conceptes molt lligats però independents i aplicables a qualsevol camp de la societat i de forma universal. En primer lloc, es definirà i diferenciarà tots dos conceptes, per posteriorment argumentar la seva necessitat indispensable al món actual, així com les actituds necessàries enfront dels reptes que comporten i les alternatives metodològiques disponibles.