Conferència: El CAMINO HACIA “TU” EMPRESA: construyendo MARCA PERSONAL

El dia 20 d’abril dins el marc del Fòrum Universitat-Empresa es va realitzar una interessant conferència sobre emprenedoria a càrrec de Laura Celdrán, CEO de CoreBicycle. CoreBicicle és un cercador de productes associats al món de la bicicleta.

La conferència era sobre la seva experiència com a empresària per tal d'ajudar / motivar als joves emprenedors a poder donar el pas definitiu per llançar la seva empresa. Ens va explicar com havia iniciat l’empresa, quines dificultats s’havia trobat,... però sobretot va motivar als estudiants a emprendre.