Conferència AUSA

Aquesta dimarts, 14 de novembre, el senyor Enric Perramon, Excellence Operation Manager de l'empresa AUSA, va impartir una conferència sobre l'empresa i el món de l'automoció en la Sala d'Actes de l'EPSEM.

Aquesta conferència ha estat organitzada pel professorat del Grau en Enginyeria d'Automoció i estava dirigida principalment als estudiants d'aquest grau. A més a més, es va convidar a tota la comunitat UPC Manresa.

Durant la seva conferència el Sr. Perramon va parlar dels orígens de l'empresa AUSA, que l'any passat va celebrar el seu 60è aniversari, fundada per tres amics que compartien la seva passió per les motos i de com l'empresa ha anat creixent fins a esdevenir una empresa amb reconeixement internacional i que dona feina, de manera directa o indirecta a unes 1.500 persones, tot i que no ha deixat mai de ser una empresa familiar.

Després de la conferència hi va haver un torn obert de preguntes on els assistents van poder preguntar.

AUSA i UPC Manresa col·laboren des de fa molts anys, uns 200 estudiants han fet pràctiques a l'empresa des del curs 2005-2006.