La UPC convoca un minut de silenci a tots els campus

La UPC ha convocat un minut de silenci el 10 de març, a les 12 hores, a tots els campus en memòria de les tres persones mortes en l'accident a la mina de potassa de Cabanasses, a Súria (Barcelona). Dues d'elles eren estudiants de màster a l'EPSEM i l’altra era estudiant de doctorat a la Universitat de Barcelona (UB). La ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, s'ha sumat al minut de silenci fet davant del Rectorat.

El 10 de març, a les 12 h, la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha convocat un minut de silenci a tots els campus de la Universitat en memòria de les tres víctimes de l'accident a la mina de potassa de Cabanasses, a Súria (Barcelona), que va tenir lloc ahir. El minut de silenci també s'ha fet davant l'edifici del Rectorat, a Barcelona, al qual s'ha sumat la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, que ha visitat avui el Barcelona Supercomputing Center (BSC), juntament amb el rector de la UPC, Daniel Crespo, acompanyat del Consell de Direcció i la presidenta del Consell Social, Montserrat Guàrdia.

Dues de les víctimes de l'accident eren estudiants de màster de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, una les quals estava fent les pràctiques d’empresa. La tercera persona cursava el doctorat a la Universitat de Barcelona (UB).

La UPC expressa el seu condol a les famílies, les amigues i els amics, i també a la comunitat universitària.

Dijous 9 de març, l’EPSEM va fer un minut de silenci en memòria de les víctimes i ha suspès, fins dilluns, les classes del màster i de 3r i 4rt curs del grau vinculats als estudis d’Enginyeria de Mines.