Concurs Internacional de Radioaficionats

Dins del ventall d’activitats organitzades amb motiu del 50è aniversari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), s’ha posat en marxa el Concurs Internacional de Radioaficionats.

Organitzat per l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) i la Unió de Radioaficionats Espanyols representada per les diferents seccions de radioaficionats distribuïdes arreu del territori, la finalitat és la promoció de la nostra Universitat, fent el més extens possible la participació de radioaficionats de tot el món.

Donat que hi han radioaficionats que pertanyen a la UPC com a PDI, PAS i estudiantat, tots ells també participaran en la organització del esdeveniment. En aquest sentit també hi haurà participació per part de la nostra Escola (EPSEM).

L’organització posarà en marxa un diploma commemoratiu, que estarà en l'aire en diferents bandes de radio i modalitats, amb el distintiu especial AO5ØUPC, en referència al 50 aniversari de la UPC.

L’activitat es portarà a terme entre els dies 15 i 30 de desembre.

Podeu seguir la activitat al web: https://50aniversario-upc.dxfun.com/