'Bases de l'Enginyeria Química' a 'Tasta la UPC'

Els centres docents de la UPC van obrir les seves aules i van oferir la possibilitat d'assistir a alguna de les classes programades per al mes d'abril. Toni Dorado, PDI de la UPC Manresa, hi va participar amb una classe de l'assignatura 'Bases de l'Enginyeria Química'.

Tasta la UPC ha tingut lloc dins dels actes dels 50 anys UPC i ha obert les aules a l'estudiantat interessat en els estudis de la UPC. Gràcies a aquesta iniciativa han pogut assitir a més de 20 classes dels diferents centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech. En el cas de Manresa han pogut assitir a una classe de l'assignatura 'Fonaments de l'Enginyeria Química' impartida pel professor Toni Dorado.

En aquesta assignatura es mostren els fonaments de l’enginyeria química a partir de l’anàlisi dels processos que hi tenen lloc i el plantejament dels principis de conservació de la matèria i l’energia per dimensionar, dissenyar i conèixer com les matèries primes es poden transformar en productes d’interès general en la nostra societat.