Álvaro Istúriz imparteix una masterclass sobre automoció a l'estudiantat

Álvaro Istúriz és Doctorat en Ciència i Enginyeria per la UPC, Lean 6 Sigma Master Black Belt, Assessor Acreditat per ACCIÓ i Executive MBA. Té una dilatada experiència en el sector de l’automoció i és expert en l’aplicació de les metodologies Lean Manufacturing i 6 Sigma.

L'entorn industrial i el sector de l'automòbil es caracteritzen per un dinamisme habitualment impredecible, perfectament caracteritzat com a un entorn VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity), en aquest context és imprescindible disposar d'estratègies tècniques i operatives per a l'optimització tan de la producció com de la cadena de valor, necessària per assegurar la competitivitat de les empreses que la conformen. Però quin és el rol de les persones i del lideratge en aquests models de negoci en canvi permanent?

El Doctor Istúriz ha impartit una profitosa Masterclass on ha contextualitzat el moment en el que es troba immers el sector de l’automoció, un moment d’alta vulnerabilitat, de incertesa, de complexitat i d’ambigüitat (model VUCA). Ha dibuixat els diferents escenaris de futur als que s’exposa el sector, tot situant-lo en el marc de la quarta revolució industrial, i ha exposat les possibles respostes estratègiques als nous reptes plantejats.

Aquesta masterclass estava dirigida als estudiants de tercer i quart any del Grau en Enginyeria d'Automoció, però era oberta a tothom.