Alumnat de l'Institut Lacetània fa pràctiques de física a la UPC Manresa

L’alumnat de Física de 2n de batxillerat de l'Institut Lacetània ha realitzat pràctiques d’electromagnetisme al laboratori de la UPC Manresa durant el mes de gener.

Ja és el segon any que l’alumnat de física fa les pràctiques d’electromagnetisme al laboratori de la UPC Manresa. Aquesta iniciativa ha permès a l’alumnat apropar-se al món universitari tot aprofundint en l’assignatura de física en unes instal·lacions de primer nivell. Les pràctiques suposen una molt bona preparació per a la prova de selectivitat, ja que el nou model d’examen inclou alguna activitat d’interpretació i anàlisi d’experiments.

Aquesta sortida està molt ben valorada tant pel professorat de l’institut com pels alumnes i les alumnes. Es preveu que aquesta col·laboració entre institut i universitat es repeteixi als pròxims anys.