Notícies TV EPSEM

Adrià Montclús imparteix una masterclass sobre automoció a l'estudiantat
El passat 3 de maig va tenir lloc la Masterclass "Com es prepara una temporada de Fórmula E" en el marc de les xerrades complementàries per a l'estudiantat que es duen a terme al Grau d'Enginyeria d'Automoció.
Jocs Florals organitzats per la DAM
El proper dia 29 d'abril de 2021 tindrà lloc el lliurament de premis dels Jocs Florals organitzats per la Delegació d'Alumnes de l'Escola de Manresa (DAM)
Jofre Majoral Díaz guanyador del sorteig entre participants al Fòrum Universitat - Empresa
El passat dimecres dia 21 d'abril es va celebrar el sorteig de la tauleta patrocinada pel CETIM entre els estudiants participants del Fòrum Universitat - Empresa
Masterclass-Com es prepara una temporada de Fórmula E?
Dintre del cicle “masterclass” el proper 3 de maig l' enginyer Adríà Monclús ens donará una magistral explicació de com es prepara una temporada de Fórmula E.
Nova jornada de portes obertes de graus i sessions informatives de màsters a la UPC Manresa
Dissabte passat, 24 d’abril, la UPC Manresa va tornar a obrir les portes de manera telemàtica per donar a conèixer els estudis, les sortides professionals i les instal·lacions de la Universitat al futur estudiantat universitari.
La UPC Manresa celebra l'acte de graduació de la promoció 2020 en un format adaptat a la situació de pandèmia
El 22 d’abril, a les 19 h, ha tingut lloc la cerimònia de graduació dels 140 estudiants i estudiantes titulats el curs acadèmic 2019-2020 per la UPC a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM). L’acte s’ha pogut seguir en streaming pel canal de YouTube.
La quarta edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa posa en valor el Pla de Doctorats Industrials
Un total de 95 estudiants i estudiantes i de 44 empreses participen, el 21 d’abril, en la quarta edició del Fòrum Universitat Empresa de la UPC Manresa, iniciat el 2016 amb l’objectiu de posar en contacte la universitat i el seu estudiantat amb el món empresarial.
Motorsport Student Conference - Ferrari F1 Engineering Academy
El 22 d'abril a partir de les 17.30 hores, es realitzarà una jornada virtual sobre la "Ferrari F1 Engineering Academy"
Salut impulsa un cribratge intensiu entre la comunitat universitària als campus de la Catalunya Central
Les proves per detectar el virus arrenquen aquest dimarts amb l’objectiu de tallar les cadenes de transmissió en un moment en què la incidència de casos de COVID-19 va a l’alça arreu del territori català.
El Fòrum Universitat-Empresa s’integra a la Setmana de l’Ocupació del Bages
L’Ajuntament de Manresa organitza el pròxim mes d’abril la Setmana de l'Ocupació, unes jornades de networking que tenen per objectiu posar en contacte empreses i persones que busquen feina, així com fomentar l’ocupació de qualitat a través de recursos de l'administració i la col·laboració amb agents i empreses del territori. Enguany, les jornades se celebraran en format virtual, del 19 al 22 d’abril, i inclouran diferents tallers i xerrades.
La UPC inicia cribratges de la COVID-19 als campus
La UPC inicia a partir de dilluns, 12 d’abril, tests de detecció de la COVID-19 a la comunitat universitària, al Campus Diagonal Nord de Barcelona, i en dies posteriors a la resta de campus de la Universitat. Les proves són de caràcter voluntari i sense cost, i es duran a terme amb la finalitat de fer el seguiment de la incidència del virus.