Notícies TV EPSEM

La UPC se suma al 25N amb un acte institucional i materials de sensibilització contra la violència masclista
El vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat de la UPC, amb el suport de l’Oficina d’Igualtat, ha realitzat aquest matí la jornada virtual #UPC25N Dia Internacional per a l’eradicació de la violència contra les dones, durant la qual s'ha presentat un conjunt de materials i de recursos de sensibilització amb què la Universitat contribueix a lluitar contra aquesta problemàtica.
Álvaro Istúriz imparteix una masterclass sobre automoció a l'estudiantat
Inmaculada Martínez, nova directora del Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC
La catedràtica Inmaculada Martínez Teixidor ha pres possessió, el 4 de novembre, del càrrec de directora del Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC de la UPC. Pren el relleu a Pere Palà, qui exerceix, des de la mateixa data, la direcció de l’EPSEM.
Setmana de la Ciència
Del 14 al 30 de novembre celebrem la Setmana de la Ciència amb activitats gratuïtes dirigides a diferents públics.
Pere Palà pren possessió del càrrec de director de la UPC Manresa
El professor i investigador Pere Palà, ha pres possessió aquest 4 de novembre del càrrec de director de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), al Campus Manresa de la UPC. Pere Palà va ser elegit a finals de setembre i va assolir el suport del 71,6% dels vots ponderats. El nou equip de direcció ja treballa en els projectes de futur.