Curs de Postgrau: Advanced Mechatronic and NVH Systems for Automotive applications

El curs comença el 24 de setembre i té una durada de 74 hores

Aquest curs d'especialització està destinat a ampliar la formació d'enginyers graduats apassionats per adquirir coneixements avançats en el camp dels sistemes mecatrònics aplicats a la dinàmica del vehicle així com a el control del soroll i les vibracions.

Els mòduls formatius del curs estan dissenyats per experts de la indústria dels supercars i acadèmics amb llarga experiència en el desenvolupament de vehicles d’elevades prestacions.

La durada del curs és de 74 hores, de les que el 75% de les classes seran impartides per:

• Dr. Stefano de Pinto, expert en dinàmica de vehicle, especialitzat en sistemes actius i semi-actius. Principal Vehicle Dynamic Engineer at McLaren Automotive Ltd., Santa Oliva, Spain.
  • Dr. Davide Palmieri, expert en NVH, Principal NVH Engineer at McLaren Automotive Ltd., Santa Oliva, Spain.
  • Prof. Dr. Francesco Bottiglione, expert en enginyeria mecànica, és docent i investigador al Polytechnic University of Bari, Italy.

El 25% restant serà impartit per acadèmics europeus experts en la matèria.

El curs és una gran oportunitat per impulsar la teva carrera en la indústria de l'automoció. Al finalitzar el curs hauràs adquirit coneixements avançats, teòrics i pràctics, sobre la dinàmica de vehicles i NVH que són indispensables en qualsevol nou projecte d’automòbil. Particularment, els temes tractats estan especificament dissenyats per proporcionar les eines i les metodologies apropiades per al desenvolupament del vehicle i per impregnar les característiques del seu comportament, uns coneixements teòrico-pràctics que no es troben en els llibres de text clàssics. Un dels trets característics del curs és que es proporcionaran els recursos informàtics necessaris per afrontar aquests tipus de problemes, amb més de 25 hores de pràctiques dedicades.

El professorat parla castellà, així que el curs es farà indistintament en castellà i en anglès, en funció de l’audiència.