Masterclass sobre automoció a l’estudiantat

Dins el marc del cicle de conferències per a estudiants del grau d'Enginyeria d'automoció, s'han impartit diferents masterclass ofertes per diferents professionals, tots ells amb una dilatada experiència en diferents camps de l'automoció.

El passat 3 de maig Adrià Montclús amb una dilatadíssima experiència profesional va impartir la Masterclass "Com es prepara una temporada de Fórmula E" on va explicar als estudiants quines són les etapes i quines són les estratègies de preparació d'una temporada de curses de la competició Fórmula E. Aquesta és una categoria de competició de vehicles elèctrics que, organitzada per la Federació Internacional de l'Automòbil, té la finalitat de convertir-se en laboratori de desenvolupament de tecnologies per al vehicle elèctric que puguin transcendir més enllà del món de l'esport i repercutir en solucions per als vehicles de carrer.

El dimarts dia 23 de març, el Sr. David Crespiera, expert en vehicle elèctric a la companyia Nissan, va impartir una masterclass amb el títol "10 anys del vehicle elèctric". La xerrada ha versat sobre les implicacions tècniques, econòmiques i socials que comporta la transició d'un model de mobilitat basat en els vehicles de combustió cap a un model d'electrificació del parc automobilístic.

El dimecres dia 14 de març, el Sr. Toni Laserna que té una dilatada experiència com a mànager tecnològic, especialment en el sector automoció, va impartir una masterclass amb el títol "¿Qué es exactamente la Indústria 4.0?. Durant la conferència, que es va realitzar en l'entorn virtual, els assistents van poder participar de les reflexions del ponent al voltant de la quarta revolució industrial i les seves implicacions.