Adrià Montclús imparteix una masterclass sobre automoció a l'estudiantat

El passat 3 de maig va tenir lloc la Masterclass "Com es prepara una temporada de Fórmula E" en el marc de les xerrades complementàries per a l'estudiantat que es duen a terme al Grau d'Enginyeria d'Automoció.
Adrià Montclús imparteix una masterclass sobre automoció a l'estudiantat
Adrià Montclús es va graduar en Enginyeria Mecànica a l'EPSEM, on va ser director tècnic de Dynamics UPC Manresa;  posteriorment va obtenir el Master of Motorsport Engineering a l'escuderia Campos Racing. La seva dilatada experiència professional s'inicià en el món de la competició, per exemple va ser project manager per Campos Racing a l'equip Mahindra  Racing de la Fórmula E. Posteriorment va ser responsable de desenvolupament de xassís i pneumàtics  a Seat, en els projectes dels vehicles Tarraco, Cupra/Ateca i Leon. Actualment està plenament involucrat en l'empresa Delocaly, plataforma digital de promoció del comerç de proximitat, de la que n'és soci fundador.
La trentena d'assistents a la xerrada van poder conèixer de primera mà quines són les etapes i quines són les estratègies de preparació d'una temporada de curses de la competició Fórmula E. Aquesta és una categoria de competició de vehicles elèctrics que, organitzada per la Federació Internacional de l'Automòbil, té la finalitat de convertir-se en laboratori de desenvolupament de tecnologies per al vehicle elèctric que puguin transcendir més enllà del món de l'esport i repercutir en solucions per als vehicles de carrer.
Aquesta masterclass estava dirigida especialment als estudiants del Grau d'Enginyeria d'Automoció, però era oberta a tothom.
Masterclasss 2.JPG
Masterclasss3.JPG