Acord de col·laboració entre l'Ajuntament, Gest!, l'Obra Social "la Caixa" i les universitats per la 3a edició del premi a projectes empresarials al Bages

“La Caixa” lliurarà un total de 7.000 euros per premiar i incentivar projectes empresarials d’emprenedors al Bages. A més, hi haurà dos premis complementaris, dotats per la FUB, consistents en beques d’estudis de postgrau/màster en l’àmbit de l’empresa.

L’alcalde de Manresa, Valentí Junyent; el president de l’Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori-Gest!, Josep Sinca; el director territorial de Catalunya de CaixaBank , Jaume Massana; i representants de la Fundació Universitària del Bages (FUB), la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) i Universitat Oberta de Catalunya (OUC), han signat un conveni de col·laboració per la 3a edició convocatòria del premi a Projectes Empresarials-Bages. A l’acte ha assistit també la regidora d’Ocupació i Emprenedoria, Cristina Cruz.

La signatura d’aquest conveni té la voluntat de continuar incentivant qualsevol tipus de projecte empresarial d’emprenedors a la comarca del Bages que aporti la suficient entitat per a ser reconegut, potenciat, finançat i, si cal, acompanyat, per al desenvolupament de la seva activitat.

Segons aquest acord, l’Obra Social “la Caixa” lliurarà un total de 7.000 euros per premiar els millors projectes empresarials que en aquesta edició s’atorguen en dues línies de dotació de premis: 5.000 euros per al projecte guanyador en activitat iniciada i 2.000 euros per a projectes sense activitat iniciada.

A més, hi haurà dos premis complementaris, dotats per la FUB; per a les dues línies i consisteixen consistents en dues beques de 1.500 euros en concepte de Postgrau/Màster en l’àmbit d’empresa, del Centre Internacional de Formació Continua del Campus Manresa de la UVIC-UCC.

Es podran presentar a aquest premi tot tipus de projectes empresarials; tant de nova creació com en funcionament, i a establir o establerts a la comarca del Bages. La titularitat dels mateixos podran ser tant de persones físiques com qualsevol de persones jurídiques.

L’organització del premi correspon a l’Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori-Gest!, que donarà a conèixer les bases del concurs a partir del 15 d’octubre, i preveu fer públic el guanyador i l’acte de lliurament durant el mes de maig de 2019, en el marc de la setmana de l’emprenedoria.