08/05/2018

La UPC Manresa va ser la seu, el passat 4 de maig, del Catalunya Partner Meeting del programa Erasmus+ Open Science Schooling, en el que hi van participar joves de Lituània, Portugal, Polònia i Catalunya.

04/05/2018

El dimecres 25 de març, l'alumnat del Grau en Enginyeria Química i del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals van visitar la indústria química Ercros Tortosa.

04/05/2018

Biometallum, un projecte realitzat per enginyers químics de la UPC Manresa va guanyar un premi de Gest! i La Caixa. Aquest aporta una solució, rendible i respectuosa amb el medi ambient, als residus electrònics . El passat dilluns 9 d'abril el Regió7 va publicar un article escrit per Antonio David Dorado sobre aquest tema.

03/05/2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) posa en marxa una campanya, sota el lema ‘Deixa’t seduir!’, per promoure cinc titulacions poc conegudes, però que gaudeixen d’una elevada inserció laboral. Es tracta dels graus en Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica; en Enginyeria Minera; en Enginyeria de Tecnologia i Disseny Tèxtil; en Enginyeria Telemàtica, i en Tecnologies Marines.

03/05/2018

L'EPSEM ha estat la seu de la revisió final del projecte OptimOre, que forma part del programa d'accions d'innovació de la comissió europea, denominat HORIZON-2020, un instrument financer de la Unió Europea per impulsar la competitivitat i la innovació a l'àrea de la investigació i la indústria.