Notícies TV EPSEM

07/09/2018

El doctor Toni Dorado i la doctoranda Eva Benzal de la UPC Manresa van participar el passat mes de juny al 69th BHT – Freiberger Universitätsforum 2018 que es va celebrar a la ciutat de Freiberg (Alemanya).

01/08/2018

El curs 2018-2019, la UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’enginyer i expert en mecànica de roques Evert Hoek, un referent internacional en l’àmbit de l’enginyeria minera. La proposta ha estat aprovada pel Consell de Govern de la UPC del 21 de juny i ha estat impulsada per l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) en el marc de la celebració del 75è aniversari del centre.

01/08/2018

El passat 30 de maig del 2018 es van celebrar les 3es Jornades DocAmbCat amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de Catalunya. Des de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa van participar amb la presentació "L’aventura de cooperar des de la Universitat". Roser Gómez va fer una entrada al blog de Nexus24UPC explicant l'experiència.

01/08/2018

El passat 26 de juliol va finalitzar el curs "Disseny de peces, productes i superfícies amb CATIA V5" que han impartit alguns professors d'expressió gràfica de l'UPC Manresa durant les últimes setmanes. Rosa Argelaguet, directora del centre, va fer lliurament dels títols als alumnes.

31/07/2018

La professora de la UPC Manresa, Pura Alfonso, aprofitant la seva estada a Bolívia per col·laborar en projectes de cooperació per al desenvolupament, va impartir una conferència durant el 11th South American Symposium on Isotope Geology (SSAGI) que ha tingut lloc del 21 al 25 de juliol a la ciutat boliviana de Cochamba.