Notícies TV EPSEM

02/05/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

30/04/2019

El passat 29 d’abril un grup d’alumnes del Màster en Enginyeria de Mines, acompanyats pel professor de l’assignatura de Modelització en Voladures, Sr. Eduard Camara, van assistir a la visita del dipòsit d’explosius i pirotècnia que l’empresa Sistach, SA té al municipi de Cercs.

26/04/2019

El passat dimecres 24 d'abril els alumnes del Grau en Automoció van dur a terme una visita a les instal·lacions de l'empresa SEAT ubicades a Martorell.

26/04/2019

L'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha acollit la quarta edició del Programa Premium de Talent d'Enginyeria Química per a la Catalunya Central (TEQxC2). L'activitat adreçada a estudiants de batxillerat s’ha desenvolupat els dies 24 i 25 d’abril.

23/04/2019

Avui, 23 d'abril, el Departament de Territori i Sostenibilitat ha posat en marxa una nova línia de bus que uneix Igualada amb el Campus Universitari de Manresa per tal d'atendre les necessitats de mobilitat dels estudiants.

11/04/2019

10/04/2019

L’enginyera de mines Clara Simon, exalumne dels estudis de primer i segon cicle d’enginyeria de mines de la UPC Manresa, i actualment, enginyera de mines en el Departament de Geologia i Mineria de l’empresa IMERYS va portar a terme una conferència per als estudiants del grau i màster d’enginyeria minera el passat 4 d'abril.