Notícies TV EPSEM

28/01/2020

L’Institut Guillem Catà en aliança amb l’Escola Politència Superior d’Enginyeria de Manresa formen part del programa “Magnet, aliances per a l’èxit educatiu”, que desenvolupen 27 centre educatius d’arreu de Catalunya. Ahir, 27 de gener, les aules de l’escola Sant Ignasi van acollir la presentació del programa Magnet a la capital del Bages, en la que van participar representants de les institucions que l’impulsen.

10/01/2020

El passat 27 de novembre, en el context del 25N (dia internacional contra la violència masclista) es va realitzar una xerrada per part de Caterina Armengol, militant d’Acció Lila (col·lectiu feminista de la ciutat).

20/12/2019

Adrià Monclús, graduat en Enginyeria Mecànica per la UPC Manresa i antic membre de Dynamics UPC Manresa, va participar el passat 10 de desembre a la tertúlia del programa Ben Trobats de La Xarxa sobre les zones de baixes emissions.

12/12/2019

Microorganismes presents en aigües residuals són capaços de separar els metalls dels residus electrònics a través d’un procés conegut com biolixiviació, una tècnica menys costosa i contaminant que els processos habituals i que permet recuperar metalls tan valuosos com l’or, la plata o el coure. L’investigador Toni Dorado, professor de la UPC-EPSEM, explica els secrets d’aquesta tecnologia en una nova entrega de la sèrie #looopers a Youtube.