Notícies TV EPSEM

19/02/2020

Centenars de persones han assistit, el 17 de febrer, a l'homenatge en record de Rosa Argelaguet, directora en els últims 6 anys de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya • BarcelonaTech (UPC), que va morir el 30 de gener. L'acte, organitzat pel mateix centre docent, ha tingut lloc a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

13/02/2020

Del 3 de febrer al 3 de març estarà oberta la Convocatòria d'Ajuts del CCD, que s'adreça a la comunitat universitària i té per objectiu donar suport a les accions i activitats de cooperació per al desenvolupament, recerca per al desenvolupament i educació per al desenvolupament en què intervingui directament estudiantat, PDI i/o PAS de la UPC.

04/02/2020

El grup d'estudiants ens explica la seva passió pel món del motor, que significa per a ells competir al Formula Student, quins són els seus objectius,... Si els voleu conèixer millor, no us ho podeu diexar de llegir.

03/02/2020

Els equips BETA de l'Institut Moianès, RACIONALS de l'Escola Oms i de Prat i CARTESIANS de l'Institut Cal Gravat, guanyadors de la primera fase de la VII Copa Cangur de matemàtiques a la UPC Manresa.

28/01/2020

L’Institut Guillem Catà en aliança amb l’Escola Politència Superior d’Enginyeria de Manresa formen part del programa “Magnet, aliances per a l’èxit educatiu”, que desenvolupen 27 centre educatius d’arreu de Catalunya. Ahir, 27 de gener, les aules de l’escola Sant Ignasi van acollir la presentació del programa Magnet a la capital del Bages, en la que van participar representants de les institucions que l’impulsen.

10/01/2020

El passat 27 de novembre, en el context del 25N (dia internacional contra la violència masclista) es va realitzar una xerrada per part de Caterina Armengol, militant d’Acció Lila (col·lectiu feminista de la ciutat).