Notícies TV EPSEM

28/11/2023

El 29 de novembre tindrà lloc a UManresa i UPC Manresa una jornada del Pla STEAMcat del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya dirigida a professorat de primària i secundària, amb la col·laboració de l'ICE de la UPC. A l'obertura hi participarà la Consellera d'Educació.

27/11/2023

La majoria de les entitats ja han estat treballant des del 2021 en el projecte PECT BAGESS, enfocat a millorar la qualitat de vida i a afavorir la inclusió social del col·lectiu de persones amb dependència i malalties cròniques. Ara, es fa un pas més amb la creació d’una agenda compartida i la incorporació de noves institucions, per tal de crear un nou model de governança que permeti guanyar pes com a territori, posicionant-lo com un ecosistema d’innovació en els àmbits de la Salut i Social que sigui reconegut a nivell català i internacional.

16/11/2023

L'IHIC 2023 es va celebrar al Management Education & Research Institute, a New Delhi, la Índia, del 17 al 19 d'octubre de 2023. Josep Maria Rossell, catedràtic de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya i professor de la UPC Manresa, va presentar-hi una ponència .

10/11/2023

Divendres 10 de novembre ha tingut lloc l’acte de reconeixement a la professora de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) Maria Dolors Grau Vilalta, guardonat amb el 26è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent. Grau també ha estat distingida enguany amb el premi Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya. L’acte s'ha pogut seguir en directe per YouTube.