Notícies TV EPSEM

21/05/2021

La cervesa guanyadora del concurs 'Moritz University', creada per Pol Batlle, estudiant del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa, i tres estudiants més de la UPC ja està a la venta a la cerveseria de la Fabrica Moritz Barcelona i a la Moritz Store. Suau, fresca i amb un toc de maracuyà, així és la Moritz Cum Laude.

19/05/2021

El mes passat van finalitzar les obres de la sala d’estudis de la UPC Manresa, coneguda com a ‘Bunker’ per adaptar-la a la situació de pandèmia. Amb aquestes obres s’ha millorat la renovació de l’aire i també s’ha aprofitat per fer una remodelació a aquest espai i fer-lo més funcional. L’espai està obert a l’estudiantat de dilluns a divendres de 8 a 20h.

04/05/2021

Dins el marc del cicle de conferències per a estudiants del grau d'Enginyeria d'automoció, s'han impartit diferents masterclass ofertes per diferents professionals, tots ells amb una dilatada experiència en diferents camps de l'automoció.

03/05/2021

Professorat de la UPC Manresa participa al programa ENTER a la UPC per mostrar els estudis del centre i orientar als participants. Podeu veure les converses al canal YouTube de la UPC, els enllaços estan en la notícia.

28/04/2021

El proper dia 29 d'abril de 2021 tindrà lloc el lliurament de premis dels Jocs Florals organitzats per la Delegació d'Alumnes de l'Escola de Manresa (DAM)