Notícies TV EPSEM

15/09/2021

Dynamics UPC Manresa, format per més de 40 estudiants de diferents graus en enginyeria de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC, ha tornat de la seva participació en la competició Formula Student Spain amb els deures fets: ha obtingut la novena posició a la classificació general, el millor resultat obtingut de la història de l’equip en el circuit de Montmeló.

07/09/2021

En aquesta edició del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació que s'ha celebrat del 29 de juny al 2 de juliol, han participat els professors de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa, M. Dolors Grau, Imma Torra i Jordi Cunill, així com la doctoranda Lorena Mulero. Tots ells han presentat la ponència: Difusió i priorització dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en els joves des de Primària a la Universitat.

06/09/2021

Del 7 al 10 de juliol es van dur a terme una quinzena de xerrades i tallers gratuïts en diferents espais de la ciutat, amb l’objectiu d’apropar la tecnologia a la ciutadania. Algunes activitats es van fer de forma virtual i d’altres presencialment, tenint en compte totes les mesures Covid. Les sessions les van conduir ponents i experts reconeguts del món digital.

11/08/2021

Un grup format per dos professors de l’àrea TIC i un membre de la comunitat Alumni estan realitzant feines de prospecció de projectes a Guinea Bissau. D’aquesta prospecció s’espera obtenir dades per posar en marxa projectes en futures convocatòries en cooperació a través del CCD.