26a edició de la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura

Els cursos de la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN) han tingut lloc entre els dies 8 i 17 de juliol, per vint-i-sisè any consecutiu, a la comarca del Berguedà.

Aquesta ha estat l’edició més multitudinària dels darrers anys de la Universitat Catalana d’Estiu de la Natura, organitzada per l’EXPLORATORI dels recursos de la natura.

El curs amb més èxit ha estat EXPLORA la vinya de muntanya amb prop de 50 inscrits, de fet es van haver de tancar les inscripcions fa dies.

També molt exitosos els cursos EXPLORA els recursos fluvials i EXPLORA el Romànic al Berguedà, del que ja se n’havia fet una edició prèvia el 2011.

Un any més els cursos han combinat les sessions teòriques amb ponents d’alt nivell, junt amb les sortides sobre el terreny a la Comarca del Berguedà i del Bages: Vinya de Cal Mas d’Avià, Tines de Vilafelet, La Diferenta a Castelladral, Camadoca a Merlès, Els Empedrats al Parc Natural Cadí-Moixeró, Sant Llorenç prop Bagà, Sant Sadurní de Rotgers i Sant Jaume de Frontanyà.

Els inscrits són majoritàriament professorat de secundària i primària de totes les edats, amb una procedència de més de 50 municipis diferents de Catalunya.

Més informació a https://www.exploratori.org/index.php/component/sppagebuilder/126-ucen-2019