10 mesos contra els micromasclismes a la UPC

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

Cada mes un centre docent UPC triarà un recurs existent, farà difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Podeu veure el material triat pels centres docents per a aquesta campanya a la web Igualtat a la UPC. Aquest maig la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) fa difusió del vídeo "Ni malas, ni vuestras".