10 mesos contra els micromasclismes a la UPC, 2n cicle

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre del 2018 la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC". Al novembre de 2019, el Responsables d'igualtat acorden prorrogar la campanya, iniciant un segon cicle.
10 mesos contra els micromasclismes a la UPC, 2n cicle

Cada mes un centre docent UPC triarà un recurs existent, farà difusió del recurs al seu portal web sota un lema o títol, i la resta de centres docents secundaran la iniciativa.

Podeu veure el material triat pels centres docents per a aquesta campanya a la web Igualtat a la UPC. A l'octubre l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) ha fet difusió del vídeo "Què és el micromasclisme?" i al novembre l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) del vídeo "Vídeo de sensibilització contra la violència masclista a les xarxes socials".