Notícies TV EPSEM

16/04/2024

El TechLab Manresa de l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) realitzarà el dijous, 25 d’abril a les 18h, un taller adreçat especialment a noies de secundària interessades en les TIC.

05/04/2024

El consorci MERIT del projecte Digital Europe MERIT organitza el primer MERIThON: una ideathon internacional (Itàlia, Espanya, Letònia, Estònia, Lituània) que se celebrarà simultàniament a Vilnius (Lituània) i a Manresa el 27 d'abril de 2024.

09/04/2024

Els Arduino Days s'han celebrat a les instal·lacions de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) i del seu TechLab Manresa els dies 5 i 6 d’abril.

22/03/2024

Estudiants de set instituts del Bages han competit el 21 de març a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) en la prova Cangur, una activitat matemàtica que a Catalunya organitza des de 1.996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

19/03/2024

En motiu dels Arduino Days 2024 el TechLab Manresa ha programat tot un seguit d’activitats adreçades a totes les edats i coneixements.