Notícies del lloc
  • Divendres 15 de desembre, al Sopar de Nadal de la Delegació de Catalunya de l'Il·lustre Col·legi Oficial de Geòlegs (COLGEOCAT), es lliurarà el Premi Carmina Virgili 2017.

• El proper març comença la tercera edició del postgrau ENGIPLANT a la UPC Manresa. Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places. 10% de descompte si et matricules abans del 15 de gener de 2018

• La exalumna de la UPC Manresa i enginyera Raquel Montaner, SETLeader del CENTRE TÈCNIC de l'empresa SEAT , va impartir, el passat dimarts, una xerrada sobre la seva feina a SEAT i la integració dels recents titulats al món laboral de l'automoció, basant-se en la seva pròpia experiència.

• El Teatre Kursaal, ple de gom a gom, va ser l’escenari de l’acte de graduació dels 146 estudiants que van finalitzar els seus estudis el curs passat a l’escola politècnica de Manresa.

• El Geoparc de la Catalunya Central, el CdA del Bages i la UPC de Manresa van organitzar la 4a Jornada de Geologia a la Catalunya Central.

• Estudiants del Grau en Enginyeria Minera de la UPC Manresa van assistir a una voladura en una pedrera del Garraf de l'empresa Lafarge Áridos y Hormigones SAU.

• La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa es va sumar la setmana passada a l'acció "Sabates vermelles" de l'artista mexicana Elina Chauvet.

• La doctoranda Núria Torras Melenchón està defensant avui, 16 de novembre, la seva tesi doctoral a la sala d'actes de UPC Manresa.

• Aquesta dimarts, 14 de novembre, el senyor Enric Perramon, Excellence Operation Manager de l'empresa AUSA, va impartir una conferència sobre l'empresa i el món de l'automoció en la Sala d'Actes de l'EPSEM.

• Ja tenim els guanyadors dels premis DENSO a els millors expedients acadèmics! Un representant de l'empresa lliurarà els premis als estudiants guanyadors durant l'acte de graduació.