Sol·licitud de difusió prèvia a la notícia o esdeveniment

En aquest formulari us sol·licitem tota la informació que ens cal per fer difusió d’una notícia o un esdeveniment. En cas que la notícia o esdeveniment no compleixi els requisits per a la seva publicació, us ho comunicaríem mitjançant la vostra adreça electrònica.

Per defecte
Especificar a quin departament (PDI) o unitat (PAS) es pertany, o quins estudis s'estan cursant (estudiantat), o de part de quina associació d'estudiantat s'està demanant la difusió.
Recordeu que si necessiteu algun espai de l’escola heu de fer la reserva prèviament.
Notícia prèvia a l’esdeveniment

Si vols que publiquem una notícia prèvia a l'esdeveniment, si us plau, omple tots els camps necessaris que trobaràs a continuació.

Podeu proposar el títol que us sembli més adient per ressaltar l'aspecte més important (màxim 40 caràcters pel títol).
Podeu proposar el subtítol que us sembli més adient per ressaltar l'aspecte més important (200 caràcters màxim). Aquesta és la informació que es veu a portada, sense haver d'entrar a la notícia.
Quin és el text que es vol difondre. És el que es veu en entrar a la notícia. És on van també les imatges grans que vulgueu adjuntar (veure "imatge") i/o els links a altres llocs. Si us plau, comproveu l'ortografia abans d'enviar. Opcionalment podeu adjuntar un document word amb el text amb el format que desitgeu. Veure "Adjuntar document text".
Aquí podeu adjuntar un document word amb el text de la notícia amb el format que desitgeu.
És la imatge que es veurà a la pàgina principal del web (sense que calgui obrir la notícia).
(se’n poden afegir varies)
Xarxes socials i telegram previ a l’esdeveniment

Si vols fer difusió a través de xarxes socials i/o telegram prèvia a l'esdeveniment, si us plau, omple tots els camps necessaris que trobaràs a continuació.

(normalment etiquetem a la UPC i Campus Manresa)
(a twitter màxim 280 caràcters)
(se’n poden afegir varies, màxim 4 a twitter i 10 a instagram)
Enviament mails previs a l’esdeveniment

Si vols fer difusió a través d'enviament de mails previs a l'esdeveniment, si us plau, omple tots els camps necessaris que trobaràs a continuació.