Pròrroga de les modificacions en la impartició de la docència a la UPC Manresa fins a nou avís i justificació de la mobilitat

Benvolgudes, benvolguts,

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) prorroga fins a nou avís les mesures adoptades el 13 d'octubre passat i, per tant, les activitats docents continuaran sent virtuals. Aquesta restricció de presencialitat no afecta a la recerca ni a l'activitat pràctica.

Des del 23 de novembre les biblioteques estan obertes de 10 h a 14 h amb reserva prèvia d'un lloc d'estudi i a partir del dia 30 s'ampliaran els horaris (consulteu a la web de Bibliotècnica).

Si us cal justificar la mobilitat, podeu obtenir el document de vinculació a la UPC:

• Si sou PDI o PAS, al portal de Personal, dins l'apartat de Racó Personal> Dades de vinculació> Vinculació amb dades laborals.
  • Si sou estudiantat, el certificat de matrícula, que podeu trobar a l'e-secretaria

El certificat d'autoresponsabilitat es pot descarregar en aquest enllaç.

De nou, les mesures acordades no responen a la falta de seguretat sanitària a les aules de la UPC, sinó a la voluntat de reduir al màxim la mobilitat del col·lectiu d'estudiants universitaris. En aquest sentit, volem agrair l'esforç que tota la comunitat està fent per adaptar-se amb flexibilitat als canvis que comporta la pandèmia.

Continuarem informant.

Salutacions,