Modificacions en la impartició de la docència a la UPC Manresa del 15 al 31 d'octubre

Seguint les indicacions del comunicat del Rector, hem previst un seguit d'actuacions amb la finalitat de reduir al màxim la mobilitat dels estudiants pels seus desplaçaments a l'Escola, transformant en no presencial totes les activitats docents susceptibles de realitzar-se a distància.

Les mesures que es detallen a continuació entran en vigor a partir de les 0 hores del dijous 15 d'octubre de 2020.

(1) Tota la docència en aula, classes teòriques o de problemes, passa a modalitat no presencial.

(2) Només es mantenen amb caràcter presencial les pràctiques de laboratori en els espais següents:
Laboratoris de Física, Química, Electrònica, Sistemes Electrònics, Control, Electricitat, Mecànica i Automoció.

(3) Es recomana que estigueu atents als horaris de les sessions no presencials així com a les hores i dies de les sessions de pràctiques de laboratori. Cada professor us informarà del desenvolupament concret de la seva assignatura. Tot això amb la finalitat de que els estudiants accediu a l'Escola exclusivament per a les pràctiques presencials.

(4) Es demana a tot el professorat que informi de manera específica als seus estudiants, pel mitjà que consideri més adequat, dels horaris de les sessions no presencials, així com de les hores i dies de les sessions de pràctiques.

(5) Les proves parcials que puguin estar previstes poden realitzar-se de manera presencial.

(6) Segons el comunicat del Rector, aquestes mesures tenen període d'aplicació fins al 31 d'octubre.

Finalment, volem agrair a tota la comunitat de la UPC Manresa l'esforç constant per adequar la seva activitat a les limitacions que imposa la crisi sanitària. Per a qualsevol dubte o aclariment podeu posar-vos en contacte amb l'equip directiu de l'Escola.

Salutacions cordials,

José Miguel Giménez