MU en Enginyeria dels Recursos Naturals

Presentació i objectius

El principal objectiu del màster universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals és proporcionar una formació científica avançada, en el camp de l'aprofitament i la gestió dels recursos naturals, que sigui respectuosa amb el medi ambient. Fonamentada en aspectes teòrics i sobretot pràctics, la docència s'imparteix des d'una perspectiva pluridisciplinària i s'adreça a formar experts en la recerca aplicada.

El màster forma professionals capaços de formar part d’equips de recerca i innovació tecnològica en el món de l’enginyeria dels recursos naturals com a investigadors en centres de recerca, administració, entitats gestores de residus, indústria extractiva, empreses de béns d’equips de tractament de residus, enginyeries ambientals o docència. També podràs desenvolupar la teva carrera professional en els àmbits de la mineria, l’obra civil i altres sectors que requereixen estudis sobre impacte ambiental, assessorament ambiental, seguretat laboral i organització i control de qualitat.

El màster dóna accés al programa de doctorat en Enginyeria dels Recursos Naturals, programa amb Menció cap a l’Excel·lència del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.

Tràmits Acadèmics

Sessions informatives màsters
Inscriu-te!

Díptic
del Màster en Enginyeria dels Recursos Naturals

Durada i inici:

Un any acadèmic, 60 crèdits ECTS. Inici: setembre i febrer

Modalitats i horaris:

El màster es pot cursar en modalitat presencial o semipresencial.

Preus i beques:

Preu aproximat del màster, 2.100 € (6.600 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts

Idiomes:

Espanyol