Taller "Recursos per a la recerca de feina" a la BCUM

Quan?

07/04/2018 de 09:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Biblioteca del Campus Universitari (BCUM)

iCal

Amb el títol “de la Universitat a la Feina”, els dies 4, 5 i 7 d’abril tindran lloc unes jornades enfocades a superar la desorientació professional i donar eines i recursos que facilitin l’entrada al món laboral.

El Campus Universitari de Manresa i el Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO) organitzen aquest proper mes d’abril –dies 4, 5 i 7- les jornades “de la Universitat a la Feina” amb l’objectiu d’ajudar a enfocar el futur professional dels estudiants universitaris o acabats de graduar, així com als estudiants de cicles formatius de Grau superior (CFGS).

El Campus Universitari de Manresa està integrat pels centres universitaris de Manresa (UManresa-FUB, EPSEM-UPC, UOC), la Biblioteca del Campus Universitari (BCUM) i el mateix Ajuntament de Manresa.

La primera activitat serà una xerrada anomenada “Desorientació professional: llegenda i altres mentides sobre la recerca de feina”, a càrrec del Centre d’Iniciatives per a l’Ocupació (CIO). Aquesta xerrada es farà per partida doble a la FUB i a l’EPSEM. Amb aquesta doble proposta que cobreix tant la franja de matí com la de tarda, es pretén facilitar al màxim l’assistència de tothom qui hi estigui interessat.

Una xerrada es farà el dimecres 4 d’abril, a les 12.00 h, a la sala d’actes de l’EPSEM (Av. Bases de Manresa, 61-73); i el dijous 5 d’abril, a les 18.00 h, a la sala d’actes de l’edifici FUB2 (Av. Bases de Manresa, 1).

El dissabte 7 d’abril, tindrà lloc una matinal de formació i recursos a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) de 9.30 a 13.30h, que inclourà xerrades, tallers pràctics i altres recursos. Aquesta matinal està pensada com a complement de les xerrades prèvies dels dies anteriors, on cadascú haurà pogut reflexionar sobre la seva situació i els seus recursos personals.

Les xerrades “Els meus punts forts i els meus punts dèbils” i “Ara sí, a punt per encarrilar el meu futur professional”, aniran a càrrec de l’orientador professional del CIO, Carlos Bella.

En inscriure’s hi haurà la possibilitat de participar en un dels tres tallers pràctics que es realitzaran: Un sobre “el perfil professional”, a càrrec de tècnics del CIO. Un altre serà un taller de “selecció personal per competències”, a càrrec de Betlem Muñoz, responsable de Gestió de Persones d’UManresa; i el tercer taller tractarà sobre “Personal branding a les xarxes”, a càrrec d’Enric Bastardas, professor dels estudis d’ADE d’UManresa.

A la mateixa BCUM hi hauran diferents espais habilitats amb més recursos, tals com un espai per fer-se una foto professional per al perfil de Linkedin; un altre espai per fer-se targetes de presentació amb QR i finalment, un espai on es farà una avaluació exprés de currículums vítae.

És una oportunitat d’actualitzar-se i desmitificar idees preconcebudes per a la recerca de feina.

Les inscripcions són gratuïtes per a aquestes activitats però cal inscriure's prèviament. Es pot trobar tota la informació detallada i el formulari d'inscripcions a: http://delauniversitatalafeina.campusmanresa.cat/