Signatura conveni amb B&R Industrial Automation Ibérica SL

Quan?

23/03/2018 de 10:00 a 11:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala de juntes

iCal

El director general de B&R Industrial Automation Ibérica SL, Ramón Díaz, el rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Francesc Torres, i la directora de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM), Rosa Argelaguet, signaran, el 23 de març, un acord de col·laboració, pel qual l’empresa es compromet a donar material i software per a les activitats de docència, recerca i transferència de tecnologia, així com formació al professorat de l’Escola.

A partir del conveni de col·laboració signat, l’empresa donarà suport a les activitats de docència, recerca i transferència de tecnologia del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC a Manresa. Així mateix, oferirà formació als professors d’aquest departament en les tecnologies del producte i la difusió del software i el hardware del seu àmbit mitjançant conferències, exhibicions i altres activitats.

La UPC, a través de l’EPSEM, dóna servei al teixit empresarial i industrial de Manresa, del Bages i de l’àrea de la Catalunya Central. Un objectiu preferent d’aquesta Escola és crear innovació i disposar de tecnologia d'avantguarda que permeti la millora de la qualitat docent i la transferència de coneixement promovent la formació contínua dels professionals. D’altra banda, B&R Industrial Automation Ibérica SL desenvolupa productes innovadors que ofereixen solucions d’automatització.