Setmana dels Geoparcs Europeus 2022

Quan?

23/05/2022 fins a 10/06/2022 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Des de la biblioteca ens afegim a la celebració de la Setmana dels Geoparcs Europeus 2022 amb un seguit d'activitats coorganitzades amb el Museu Valentí Masachs i la UPC Manresa

Per tal de sumar-nos a les activitats organitzades per diferents Geoparcs, la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) ha organitzat amb la col·laboració del Museu de geologia Valentí Masachs, una exposició de roques de territori del Geoparc UNESCO de la Catalunya Central amb les seves característiques geològiques. Aquesta exposició va acompanyada d'una selecció de llibres del fons de la biblioteca.

A més a més, el dia 7 de juny a la tarda, es realitzarà un taller on es treballarà amb un sistema de realitat augmentada que permet recrear un mapa topogràfic interactiu d'un paisatge escolpit amb sorra. Cal inscripció prèvia.

També us animem a participar en el joc "Racons del Geoparc: joc virtual de descoberta".

Més informació i inscripcions a https://bibliotecnica.upc.edu/bcum/actualitat/la-biblioteca-del-campus-manresa-celebra-la-setmana-dels-geoparcs-europeus-2022