Presentació del 7è Informe de l'Observatori de Recerca a la Catalunya Central

Quan?

14/12/2018 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Centre tecnològic Eurecat-CTM (Plaça de la Ciència, 2, Manresa)

iCal

El centre tecnològic Eurecat-CTM acollirà el proper divendres, 14 de desembre, la presentació del 7è Informe de l'Observatori de Recerca a la Catalunya Central, que recull mitjançant indicadors la recerca que es realitza a les institucions de les sis capitals de comarca (universitats, centres tecnològics, fundacions sanitàries i empreses) i en fa una actualització anual.

L'Observatori és una iniciativa de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa i de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (UPC) i l'edició d'enguany es presentarà en el marc d'una jornada, amb l'objectiu de reflexionar sobre l'estat de la recerca a les comarques de la Catalunya Central i quin impacte té en el desenvolupament del territori, enguany amb l'èmfasi en el món tecnològic empresarial. La clausura anirà a càrrec de la Directora General d'Indústria de la Generalitat de Catalunya, Matilde Villarroya.

Programa

- 12.00h: Benvinguda: Dr. José M. Prado, director general Fundació CTM Centre Tecnològic
- 12.10h: La recerca en un centre tecnològic. Dr. Lluís Arola, director científic del centre tecnològic Eurecat
- 12.40h: El Doctorat Industrial, una gran oportunitat. Joan Call, Doctorand Industrial, i Jaume Casajuana, director de producció d'Ausa