Olimpíada Química de Catalunya

Quan?

06/03/2018 de 16:00 a 18:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

S'obre la inscripció per la convocatòria de la XXXI Olimpíada Química d'aquest any.
Els guanyadors seran seleccionats realitzant la mateixa prova escrita i de forma simultània a totes les Universitats catalanes. Es classificaran com a guanyadors els vint-i-un millors alumnes de Catalunya.

Els objectius d'aquesta olimpíada són: Promoure i estimular l'interès dels alumnes per la Química, establir una millor relació entre l'ensenyament de la Química a nivell no universitari i universitari, i motivar el professorat en el desenvolupament d'una metodologia més propera a la vida real.

Dia: 6 de Març de 2017.
Hora: 16 h  ( Durada aproximada de la prova: 16 a 18h )
Lloc: Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa, Av Bases de Manresa 61, Manresa.
Participants: Alumnes  de 1r i 2n de Batxillerat
Inscripció (obligatòria per participar): http://www.angel.qui.ub.es/olimpiada/ (els que sou de la Catalunya Central heu de seleccionar Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Data límit d'inscripció: 26 de Febrer de 2017
Temari: El temari inclou tots els temes de química de Batxillerat de primer complet i de segon fins l'apartat  4  inclòs. Aquest any l'examen també inclourà qüestions teòriques sobre pràctiques de laboratori. (Vegeu-ne els detalls a:  Orientacions per examen de Química PAU 2017)