Medalla de la ciutat al Mèrit Educatiu a la UPC Manresa

19/09/2018 des de/d' 19:00" (Europe/Madrid / UTC200)
On
Saló de Sessions de l'Ajuntament de Manresa
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

L’Ajuntament de Manresa atorgarà la Medalla de la Ciutat al Mèrit Educatiu a la UPC Manresa, tal com es va aprovar per unanimitat en el Ple municipal del mes de juliol.

El manresà Màrius Rubiralta, exsecretari d'Estat d'Universitats i exrector de la Universitat de Barcelona, serà l’encarregat d’apadrinar l’acte de lliurament, que tindrà lloc dimecres 19 de setembre, a les 19h, al Saló de Sessions de l’Ajuntament (Pl. Major 1, Manresa).

La distinció reconeix la llarga trajectòria de compromís amb el territori i la ciutat, i de vinculació amb el teixit econòmic del Bages i del Berguedà, impulsant projectes de desenvolupament industrial i generant talent. L’atorgament de la medalla es realitza a proposta de la Fundació Universitària del Bages (FUB), amb les adhesions de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), el Centre Tecnològic de Manresa (CTM) i el Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM).