L'exposició "Les matemàtiques i la vida" allarga la seva estada al Museu de la Tècnica de Manresa fins a finals del curs 20-21

Quan?

01/09/2020 fins a 30/06/2021 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Museu de la Tècnica de Manresa (Crta. Santpedor, 53, 08242 Manresa)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Dies: De setembre de 2020 a Juny de 2021
Hora: De 10 a 14h
Lloc: Museu de la Tècnica de Manresa (Crta. Santpedor, 53, 08242 Manresa)
Organitza: Parc de la Sèquia i UPC Manresa

Us heu adonat que cada dia i a tothora, des que ens llevem fins que ens en anem a dormir, les matemàtiques són al nostre voltant? Sona el despertador, sintonitzem la ràdio o el televisor, ens aturem al semàfor, consultem el GPS, responem al mòbil, llegim el correu electrònic, anem a comprar…Dia a dia, més enllà de les fórmules, a casa, al carrer o en la natura, les matemàtiques hi són presents. Descobriu les matemàtiques del dia a dia de la nostra vida.

FEU-VOS PREGUNTES!  BUSQUEU RESPOSTES!

Exposició interactiva, teniu guants i gel a disposició.

Exposició ideada i impulsada per la UPC Manresa, amb el patrocini de l’Ajuntament de Manresa, Institut d’Estudis Catalans, Societat Catalana de Matemàtiques i l’entitat BBVA

Caps de setmana i festius de 10 a 14h

Preu: 1,5€ (gratuït clients BBVA mostrant tarja crèdit, app mòbil i menors de 7 anys)