L'exposició "Bits, Volts i Ones: La història de les TIC" viatja a la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona

19/02/2020 a 11/03/2020 (Europe/Madrid / UTC100)
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Quin aspecte tenien els primers robots? Com és possible comunicar-se amb un robot que es troba a Mart? Com ha evolucionat la intel·ligència de les màquines al llarg de la història? La resposta a aquestes i moltes altres preguntes la trobaràs a l’exposició “Bits, Volts i Ones: La història de les TIC“. Des de les calculadores mecàniques fins als robots actuals, l’exposició recorre la història de la informàtica, l’electrònica i les comunicacions, des dels orígens fins arribar als robots de l’actualitat.

L'exposició creada per al "Temps de... Robots" del curs passat a la UPC Manresa, segueix el seu recorregut per algunes biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)(obriu en una finestra nova). Aquesta vegada, estarà exposada fins a l'11 de març a la Biblioteca de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona, al Campus Sud de la UPC.