Jornada Portes Obertes Virtuals

Quan?

15/05/2021 des de 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

Inscriu-te a les Portes Obertes de la UPC Manresa

Durant la Jornada de Portes Obertes es poden visitar els laboratoris i instal·lacions de l'escola, i també hi ha algunes demostracions de muntatges experimentals relacionats amb els estudis que s'ofereixen.

Es una presentació general del centre i específica per a cadascun dels estudis, on hi ha la possibilitat de demanar dubtes als responsables de cada grau.

Enguany, es realitzen diverses edicions, unes destinades a grups/classes d'alumnes d'institut que ens vulguin conèixer a través del seu centre i les altres adreçades a estudiants i/o famílies que ens vulguin conèixer de manera individual.

Degut al confinament per l'alerta sanitària pel COVID-19, farem les jornades de Portes Obertes de manera VIRTUAL.