Jornada Portes Obertes Virtuals

24/04/2020 des de/d' 10:00" (Europe/Madrid / UTC200)
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Durant la Jornada de Portes Obertes es poden visitar els laboratoris i instal·lacions de l'EPSEM, i també hi ha algunes demostracions de muntatges experimentals relacionats amb els Graus que s'ofereixen.

Es una presentació general del centre i també hi ha la possibilitat de demanar dubtes als responsables de cada Grau.

Enguany, es realitzen diverses edicions, unes destinades a grups/classes d'alumnes d'institut que vulguin venir a visitar el centre tots junts i les altres adreçades a estudiants i/o famílies que vulguin venir de manera individual.

Degut al confinament per l'alerta sanitària pel COVID-19, farem alguna de les Portes Obertes de manera virtual. Us informarem tan aviat com en tinguem tots els detalls.