Jornada Portes Obertes Virtual

Quan?

16/05/2020 des de 10:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Durant la Jornada de Portes Obertes es poden visitar els laboratoris i instal·lacions de l'EPSEM, i també hi ha algunes demostracions de muntatges experimentals relacionats amb els estudis que s'ofereixen.

Es una presentació general del centre i també hi ha la possibilitat de demanar dubtes als responsables de cada grau i màster.

Enguany, es realitzen diverses edicions, unes destinades a grups/classes d'alumnes d'institut que vulguin venir a visitar el centre tots junts i les altres adreçades a estudiants i/o famílies que vulguin venir de manera individual

Degut al confinament per l'alerta sanitària pel COVID-19, farem alguna de les Portes Obertes de manera virtual. I, possiblement, programarem una altra sessió de portes obertes presencial al juliol. Us informarem tan aviat com en tinguem tots els detalls.