Enllaçant Talent i Indústria

Quan?

29/03/2019 des de 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes de la UPC Manresa (Av. Bases de Manresa, 61-73, Manresa)

iCal

El Sr. Josep Nadal, Clúster Manager del Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya (CIAC) farà una xerrada dirigida als estudiants de Q4 del Grau en Enginyeria de l'Automoció, però oberta a tothom que hi vulgui assistir.

Nadal ha estat durant més de dos anys Project Manager del CIAC, dirigint els propis projectes col·laboratius que impulsa el CIAC amb les empreses sòcies. Durant aquest temps ha aportat solucions per impulsar l'activitat del CIAC i la de les seves companyies membres, a través de la creació d'eines de treball dinamitzadores, com la nova plataforma digital de projectes del Clúster que afavoreix les sinergies entre aquestes empreses.

A més, ha treballat en altres empreses del sector com DOGA, on va exercir com a Product Manager al capdavant de l'estratègia de llançament de nous productes, així com de la gestió integral dels projectes i solucions a mida per als clients.

Enllaçant Talent i Indústria

El CIAC presentarà una proposta als estudiants del grau d'Automoció, amb l'objectiu d'enllaçar el talent dels estudiants amb la indústria d'automoció.

L'objectiu d'aquest projecte és que els alumnes del grau coneguin de primera mà durant els seus anys de formació el sector i participi activament amb les empreses del sector.

El CIAC presentarà tres "packs" pels estudiants, on és plantejarà els problemes i els GAPS que hi ha entre els anys de formació i la inserció laboral, i la resposta d'aquesta.