Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència 2021

Quan?

11/02/2021 des de 11:00 (Europe/Madrid / UTC100)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

L'11 de febrer és el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. A la UPC Manresa, som conscients de que, malauradament, encara existeix molta diferència entre els nois i les noies que trien estudis científics o tecnològics i que un dels motius és la manca de referents femenins per a les noies.

En motiu d'aquest dia i amb l'objectiu de fer més visible el paper de les dones en la ciència, a la UPC Manresa programem diferents activitats durant la setmana de l'11 de febrer.

Esperem així, posar el nostre granet de sorra a que les dones i les nenes amb vocacions científiques coneguin a les seves predecessores i no dubtin a seguir la seva vocació.

PROGRAMA:

Taula rodona "Les dones i l'enginyeria".

Dia: 11 de febrer de 2021 de les 11:10 a 12:20

Lloc: Virtual, s'enviarà l'enllaç uns dies abans

Com inscriure's? Enviant un correu a: comunicacio@epsem.upc.edu

Farem una taula rodona virtual, on diferents estudiantes de la UPC Manresa contestaran preguntes com perquè van triar estudiar enginyeria, quina feina fa una enginyera o un enginyer, si han viscut situacions masclistes o què en pensa la família i els amics entre altres. En definitiva, es debatrà com és això de viure en un món d'homes, com és el cas de l'enginyeria i per tal que aquestes noies serveixin de referents a futures noies enginyeres.

Aquesta taula està organitzada amb la col·laboració de l'Institut Guillem Catà, en el marc del programa Magnet, i hi participaran estudiants de secundària amb l'objectiu de mostrar referents actuals a les nenes i empoderar-les a no renunciar a la seva vocació per raons de gènere.

Assistència lliure a tothom que hi vulgui assitir.

Us hi esperem!