Conferència "La importància de la geoètica en la gestió dels recursos naturals"

15/10/2019 des de/d' 16:00" (Europe/Madrid / UTC200)
On
Sala d'actes de la UPC Manresa (Av. Bases de Manresa, 61-73, Manresa)
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Conferència "La importància de la geoètica en la gestió dels recursos naturals" a càrrec del Dr. Francesc Bellaubí, investigador de la South Ural State University, Rússia.

15 d'octubre a les 16:00 a la sala d'actes de la UPC Manresa.

Organitzada pel Museu de Geologia Valentí Masachs.

Francesc Bellaubí és doctor en ciències naturals per l’Osnabrück University, Alemanya, i màster en gestió agrícola i medi ambient per l’International Center for Advanced Mediterranean Agronomic Studies, França, amb antecedents en geologia ambiental i enginyeria minera.

Té una àmplia experiència en la promoció d'interrelacions amb diverses parts interessades i en la negociació d’acords complexos entre la societat civil, el sector públic i el privat i els organismes governamentals destinats a contribuir a la governança efectiva de l’aigua.

Us convidem a tots a assistir-hi!