Matrícula estudiants del centre curs 2019-2020 (2Q)

Modalitats de pagament de la matrícula

- Has d’accedir a l' “e-secretaria” , omplir les dades bancàries, imprimir l’ordre de domiciliació, signar-la i lliurar-la al centre.

ABANS DE LA MATRÍCULA:

• Per tal de poder matricular-se per Internet, les estudiantes i els estudiants amb dret a descomptes econòmics o qualsevol incidència, com família nombrosa, etc, hauran de lliurar la documentació o fer la sol·licitud fins el 5 de febrer.
  • Consultar a “e-secretaria” , l’ordre de matrícula, expedient acadèmic, descomptes i assignatures per a matricular a partir del 5 de febrer  (A LA TARDA)  (la matrícula serà els dies 6 i 7 de febrer, per “e-secretaria”).
  • Matrícula estudiants sense data assignada, el 7 de febrer, de 11h a 13h.
  • Matrícula estudiants provinents de l'EE d'Igualada, sense determinar.

PER A MATRICULAR-SE:

•  S’ha de realitzar la matrícula a partir de la data i hora assignada i com a màxim, a les 20h del mateix dia.
  • Es podrà resoldre qualsevol dubte relacionat amb la matrícula trucant al telèfon de suport 938777205 / 06, de 9h a 14h, durant el període de matriculació.

DESPRÉS DE LA MATRÍCULA

• Si un cop finalitzada la matrícula es vol sol·licitar alguna modificació de matrícula, es podrà fer una instància, per “e-secretaria”, fins el 17 de febrer.

• La baixa/renúncia d'assignatures, es podrà sol·licitar, per “e-secretaria”, fins el 31 de març.                                       (La baixa acadèmica d'assignatures no comporta el retorn de l'import de la matrícula, només elimina la convocatòria)
  • La resolució d'aquestes sol·licituds serà per “e-secretaria” i pot comportar pagament addicional de la taxa administrativa de modificacions de matrícula, normativa acadèmica de la UPC.

HORARIS DE CLASSE I EXÀMENS

Actualitzat:  03/02/2020