Benvolguts companys,

De nou presentem la memòria de l’Escola que és un reflex de tota l’activitat que com Escola portem a terme durant el curs acadèmic.
És quan tens la memòria davant que t’adones de l’activitat que tenim. La recerca, les publicacions, la transferència de tecnologia, els projectes que realitza el nostre PDI.
L’activitat de suport que rebem del PAS, que se’ns dubte ens ajuda a portar a terme aquesta gran quantitat de tasques.
Els grups d’estudiants que han decidit formar diferents associacions que donen vida universitària al nostre Centre. L’activitat de la Delegació d’estudiants, fonamental per saber cap on anem. La opinió dels estudiants és molt important i ens ha de servir per millorar constantment.

L’Escola ha de continuar per un camí que en positiu la porti a tenir una situació cada vegada millor. Millors espais i més ben adequats i optimitzats, millors equipaments, tot i que el pressupost sigui molt ajustat, ens hem de recolzar en les empreses, amb les que dia a dia tenim contactes per diferents motius, o bé perquè agafen estudiants en pràctiques o bé perquè col·laboren amb nosaltres fent transferència de tecnologia.

Tampoc hem d’oblidar les administracions que tenim més properes, elles també han de ser font de finançament i d’ajuts.

La nostra tasca és escampar per tot el territori i més enllà els avantatges que té el nostre centre, com Escola propera, amb persones de gran vàlua i que treballa per posar en valor la Universitat Pública i de Qualitat.

Hem de continuar endavant amb la mateixa línia de treball, tenim suficients elements per estar orgullosos del que som i de l’Escola que tenim.

Continuem Endavant com sempre!!!!!

Gràcies a tots per fer-ho possible.