Premis

Tots aquests premis van ser entregats el dia 23 de novembre de 2017 durant l’Acte de Graduació del curs 2016-2017 al Teatre Kursaal de Manresa.

Premis Domènec Valero

XXI Edició dels Premis Domènec Valero als millors Treballs Final de Grau de les branques industrials del curs 2016-2017, patrocinats pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM).

Els premis van ser per:

Dos accèssits, atorgats a:

• Gerard Marmi Soria, pel treball titulat: “CÀLCUL, DISSENY, ANÀLISI I FABRICACIÓ D'UN SISTEMA DE SUSPENSIÓ PER A UN FORMULA STUDENT”
  • Salvador Campderrós Marcos, pel treball titulat: “DISSENY DEL XASSÍS D'UN MONOPLAÇA DE FORMULA STUDENT”

I els tres premis, inicialment previstos en les bases dels Premis Domènec Valero, van estar per:

• 1er Premi dotat amb 1000€: Jaume Pregonas Sarra, pel treball titulat: “DISSENY ELECTRÒNIC DEL MARCATGE 2 I MIG D I 3D AMB LASER”
  • 2on Premi dotat amb 500€: Miquel Vila Codina, pel treball titulat: “DISPOSITIU PORTÀTIL D’INHIBICIÓ D’AERONAUS NO TRIPULADES”
  • 3er Premi dotat amb 300€: Laia Rosell Porta, pel treball titulat: “COMPOSTOS ORGÀNICS VOLÀTILS SUSCEPTIBLES DE GENERAR MALA OLOR EN AIGUA MINERAL. EXTRACCIÓ I ANÀLISI MITJANÇANT GC-MS”

Premi TIC3

Premi TIC3 al millor Treball Final de Grau dels estudis d’Enginyeria de Sistemes TIC, atorgat per l’Associació TIC3 i patrocinat per l’ empresa SELBA, ENDEPRO i INFOSERVEIS.

El guanyador d’aquest premi, dotat de 1000€ va estar per Guillem Serra Padró pel treball “Sensorització Portàtil d’Edificacions”.

Premis Emili Viader

Premis “Emili Viader” al millor Treball Final de Grau i Treball Final de Màster  en l’àmbit de la mineria atorgat per la Càtedra ICL de Mineria Sostenible.

El Premi Emili Viader al millor Treball final de Grau en Enginyeria Minera, dotat de 500€, és per Ares Boyer Margalef, pel treball “Cooperació amb ARM mitjançant un estudi geotècnic de les mines de La Llanada (Colòmbia)”.

El Premi Emili Viader al millor treball final de Màster Universitari en Enginyeria de Mines, dotat de 500€, és per María Antonia Collado Burgos, pel treball “Diseño de la ampliación de una cantera de corneana en el Baix Empordà (Catalunya)”.

Premis als millors expedients de cada titulació

Premis als millors expedients de cada estudi. L’EPSEM lliura un premi al millor expedient de cada titulació. Així mateix, el CETIM, fa entrega de la insígnia a cada estudiant titulat i el Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i les Balears i el Gremi d’Àrids fa entrega de la insígnia i els cascs als titulats del Grau en Enginyeria de Recursos Energètics i Miners i Màster Universitari en Enginyeria de mines.

En aquesta ocasió, l’empresa ENDESA regala als millors expedients de cada Grau i Màster dues entrades pel Bàsquet Lliga ENDESA.

Lliurament del premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Elèctrica.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Elèctrica és per LAURA SOLÉ RUIZ.

Lliurament del premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica és per JOEL SEBASTIAN DELGADO.

Lliurament dels premis als millors expedients del Grau en Enginyeria Mecànica.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Mecànica és per SALVADOR CAMPDERRÓS MARCOS.

Lliurament del premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Química.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Química és per FRANK GIRAUDEAU SÁNCHEZ.

Lliurament dels premis al millor expedient del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC és per ALEJANDRO GUERRA MANZANARES.

Lliurament del premi al millor expedient del Grau en Enginyeria Recursos Energètics i Miners.

El premi al millor expedient del Grau en Enginyeria de Recursos Energètics i Miners és per JORDI BASCOMPTE VAQUERO.

Lliurament del premi al millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria de Mines.

El premi al millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria de Mines és per ERIC DE PABLO RAVENTÓS.

Lliurament dels premis als millors expedients del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals:

El premi al millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals és per BLANCA CARLOTA MOSQUERA GUILCAPI.

Premis DENSO

Aquests premis son un reconeixement per a l’estudiantat destacat. L’empresa DENSO entrega aquests premis amb la finalitat de promoure l’excel·lència en els estudis d’Enginyeria i col·laborar així en la formació dels futurs enginyers.

Els premis, dotats de 2000€ cadascun, als dos estudiants matriculats a primer curs amb Millor Expedient de Selectivitat son per: PAU CODINA MAURICIO i RICARD SOLÉ ÀVILA.

El premi, dotat de 2000€, corresponent al Millor Expedient obtingut fins al 4art quadrimestre per alumnes del Grau en Enginyeria Mecànica  és per DANIEL DI IORIO NORVERTO.

El premi, dotat de 2000€, corresponent al Millor Expedient obtingut fins al 4art quadrimestre del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica és per EDUARD BADIA CLARET.