Relacions Internacionals

En construcció

Acords d’intercanvi amb altres universitats

Mobilitat de l’estudiantat durant el curs 2016-2017

Visites Institucionals

Mobilitat de recerca del Professorat

Enric Ventura Capell

Del 13/12/18 al 17/12/18: Porto University (Portugal). Visita als professors Pedro Silva, Jordi Delgado i Alexander Zakharov per treballar i avançar en el treball conjunt "Algorithmic properties for Droms RAAG's"

Estades i visites de professionals a l'EPSEM

• Del 10 al 17 de gener de 2019, Albert Garreta (Universitat Pais Basc), ve a l'EPSEM per començar a treballar en el projecte conjunt "Rigidity of graph product decompositions". Professor responsable Enric Ventura.
  • Del 26 febrer al 4 març de 2019, Jordi Delgado (Universitat Porto, Portugal), ve a l'EPSEM per treballar en els projectes conjunts  "Free-times-abelian groups: Stallings automata, intersections and index" "Stallings graphs for $G$-by-free groups". Professor responsable Enric Ventura.

• Del 6 al 10 de maig de 2019: Albert Garreta i Federico Berlai (Universitat Pais Basc), venen a l'EPSEM per treballar en el projecte conjunt "Rigidity of graph product decompositions". Professor responsable Enric Ventura.

• Del 23 al 27 de juliol de 2019: Peter Wong (Bates University, USA) ve a l'EPSEM per treballar en el projecte conjunt "$R-infinity property for direct products of hyperbolic groups". Professor responsable Enric Ventura.

• Del 28 al 31 de juliol de 2019: Alexander Zakharov i Jordi Delgado (Universitat Pais Basc), venen a l'EPSEM per treballar en el projecte conjunt  "Algorithmic properties for Droms RAAG's". Professor responsable Enric Ventura.