Borsa de Treball

L’Escola ofereix un servei de Borsa de Treball perquè pugui trobar-se l’estudiantat o els titulats amb les empreses que requereixen els seus serveis. S’accedeix a la borsa a través de la pàgina web de l’Escola, on les empreses insereixen els seus anuncis i els estudiants o titulats poden consultar les ofertes vigents. A la mateixa pàgina web les empreses i estudiants troben tota la informació necessària per realitzar pràctiques a l’empresa així com els impresos que cal emplenar.

Durant el curs 2016-2017 es van introduir a la borsa 187 ofertes de treball i 93 ofertes de pràctiques a l’empresa. Aquestes ofertes es publiquen al web de l’Escola al tauler d’anuncis de la borsa durant un mes. Les empreses i l’estudiantat es posen en contacte mútuament, sense cap mediació més per part de l’Escola.

També, per mitjà del correu electrònic, es realitzen peticions de currículums a estudiants o titulats per facilitar-los a les empreses que ens ho sol.liciten. Aquesta via de contacte entre l’empresa i l’estudiant o titulats, en la qual si que l’Escola exerceix de mediadora, va ser utilitzada 78 vegades a demanda de 49 empreses i es van enviar 216 curriculums.